Otevřený dopis prezidentu republiky

R.Ch.
Vážený pane prezidente,
osobně mě velmi zasáhlo, v jaké tíživé finanční situaci se nachází Vaše domácnost. Ze své vlastní zkušenosti vím, jak je těžké vést domácnost z jednoho platu.

Je mi 61 let a v podstatě ve stejnou dobu propustili mě i moji ženu z práce. Já jsem si práci ještě našel, i když jsem šel s platem o 30% níž, ale ona již ne. Tedy vím, jak je složité provozovat domácnost z jednoho platu a podpory.

Myslím, že je naprosto nedůstojné, aby hlava státu prožívala takovou nouzi. Je naprosto nedůstojné, aby u prezidenta měli k obědu jen brambory maštěné margarinem, které zapijí vodou z Vltavy, zatímco v podhradí se díky dobrotě, moudrosti a lásce prezidenta a naší hodnotové vlády lidé cpali steaky, kaviárem, lanýži a zapíjeli to šampaňským. Zatímco my si můžeme v zimě vytápět domácnosti na 30°C a regulaci řešíme větráním, tak vy se musíte třást zimou ve dvou svetrech, které vám upletla Markéta Pekarová Adamová a oblékat si podvlékačky s tepláky ze secondhandu. Ano, je to deprimující, když muž neuživí vlastní ženu.

Ano, je to hanba nás všech daňových poplatníků, kteří si nedovedou odpustit nic ze svého blahobytu a postarat se o svého milovaného tatíčka.

Proto si myslím, že byste měl založit transparentní účet, na který by všichni, kteří mají na srdci blaho této země, posílali peníze, abyste si Vy i nám všem drahá první dáma, mohli dopřát k nedělním obědu maso. Já osobně bych obratem poukázal 107 Kč .

Také se domnívám, že pokud byste se domluvil s naším hodnotovým premiérem, dokázal by sněmovnou protlačit zákon, kterým by se na Váš účet, podařilo odklonit peníze z povodňových sbírek. Touto sněmovnou projde cokoliv.

A co naší senioři? Jsem si jist, že budou rádi pracovat až do 80 let, jen aby Vám v této nelehké situaci pomohli.

S pozdravem

R. CH.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Email mě upozorní na Váš komentář. Díky za trpělivost.

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.