Falešné zprávy, kterým můžete věřit

Bavor V.
Občasník 
Babylon Bee - falešné zprávy, kterým můžete věřit. V odkazu jsou u článků uvedeny včely: true/falze. Můžete hádat, zda jde o pravdu nebo fikci. 



USA - Vzhledem k tomu, že navigační aplikace se stále snaží nabízet ekologičtější způsoby cestování, nově představená funkce GPS Greta Thunberg nabízí přísné přednášky, kdykoli uživatelé odmítnou zvolit trasy šetrnější k životnímu prostředí.

Nové zařízení, které by mělo být k dispozici právě v době letních dovolených a sezóny výletů, bude údajně hlasem Thunbergové agresivně zostuzovat řidiče, kteří nepřijmou její návrhy, aby volili trasy, které vedou k nižší spotřebě paliva a snížení emisí uhlíku.

"Jak se opovažujete?" Thunbergová se nechala slyšet, jak během testovací jízdy napomíná jednoho řidiče. " Nabídla jsem vám příležitost odčinit vaše hříchy proti naší velké planetě a odvrátit se od zla, které jste vy a vaši kolegové napáchali na našem životním prostředí, ale vy to odmítáte. Zpustošili jste Zemi a ukradli mi sny a dětství. Tady zahněte doleva."

Jeden z řidičů, který systém vyzkoušel, se za jeho bojovnost z celého srdce zaručil. "Opravdu jsem se za sebe styděl," řekl. "Poté, co jsem se rozhodl nevyužít ekologičtější trasu, jsem strávil následujících deset minut tím, že mi nadával hlas samotné Grety Thunbergové. Připadalo mi, jako by seděla v autě se mnou a nutila mě cítit se hrozně kvůli mým rozhodnutím. Je to ta nejsamolibější GPS, jakou jsem kdy používal."

Výrobce GPS v době zveřejnění prozradil, že mezi pokročilé funkce bude patřit navigování řidiče k nejbližší prodejně elektromobilů nebo posílání řidiče z útesu, aby ukončil svůj život ničící Zemi pro dobro planety.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Email mě upozorní na Váš komentář. Díky za trpělivost.